مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:252022-01-05حوادث

مرگ یک قلاده شبردریایی در مرکز نگهداری حیات وحش «صفادشت»/ علت هنوز مشخص نیست


شیر دریایی دلفیناریوم برج میلاد که در پی تعطیلی این دلفیناریوم به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت ملارد منتقل شده بود، تلف شد.

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، - تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران می گوید: علت مرگ این گونه هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پس از تلف شدن یک قلاده ببر در سال 98 به علت آنچه که مشکلات کلیوی عنوان شد همچنین مرگ دو راس گورخر و یک زرافه در مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت، حالا یک قلاده شیر دریایی -که در پی تعطیلی دلفیناریوم برج میلاد در سال گذشته به این مرکز منتقل شده بود- جان خود را در این مرکز از دست داده است.

محمد کرمی - رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش،تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران - در گفت و گو با ایسنا ضمن تایید مرگ این شیر دریایی اظهارکرد: علت مرگ این گونه هنوز مشخص نشده است و ما منتظر گزارش های تکمیلی درباره علت این اتفاق هستیم.

وی با اشاره به احتمالات مرگ این شیر دریایی اضافه می کند: ممکن است این گونه به علت کهولت سن جان خود را از دست داده باشد اما اگر مرگ این شیر دریایی به علت کم کاری و قصور عوامل مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت باشد، برخورد لازم با دست اندرکاران آن صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به سابقه تلف شدن برخی گونه ها در مرکز نگهداری از حیات وحش صفادشت و شکایت اداره کل محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک قلاده شبردریایی در مرکز نگهداری حیات وحش «صفادشت»/ علت هنوز مشخص نیست

مرگ یک قلاده شبردریایی در مرکز نگهداری حیات وحش «صفادشت»/ علت هنوز مشخص نیست