مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:252022-01-05ورزشي

اداره کل ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ هم بار تیم شاهین به دوش شهرداری است


اداره کل ورزش و جوانان است در خواب زمستانی به سر می برند و همه بار تیم شاهین بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که وظیفه اصلی شهرداری تیمداری نیست.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اداره کل ورزش و جوانان است در خواب زمستانی به سر می برند و همه بار تیم شاهین بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که وظیفه اصلی شهرداری تیمداری نیست.

جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر امروز در جلسه شورا پیرامون وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: علی رغم اینکه در بودجه سال جاری شهرداری ردیفی جهت تیم شاهین از سوی شورای قبل اختصاص داده نشده بود اما در جهت حفظ اموال شهرداری هشت میلیارد تومان به تیم اختصاص دادیم.

وی گفت: از این هشت میلیارد، مبلغ پنج میلیارد تومان قرارداد بازیکنان و کادر فنی است که از سوی مدیر عامل سابق منعقد شده و در تعهد شهرداری است همچنین 400 میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق از سوی مدیریت باشگاه هزینه شده و دو میلیارد تومان از سوی شورا مصوب شد که با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد اما باز در جهت حل مشکل شاهین از جناب زندی نیا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا درخواست نمودم راهکاری پیدا کند که خوشبختانه با نشست های که با مدیران شهرداری داشت به راهکاری جهت پرداخت مبلغ رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ هم بار تیم شاهین به دوش شهرداری است

اداره کل ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ هم بار تیم شاهین به دوش شهرداری است