مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:052022-01-05سياسي

مراسم حشد شعبی عراق به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی


حشد شعبی عراق مراسم یادبودی را به مناسبت دومین سالروز شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و نایب رییس حشد شعبی با حضور شخصیت ها و چهره های سیاسی ارشد عراق و سفرای خارجی به میزبانی بغداد برگزار کرد.

- مراسم حشد شعبی عراق به مناسبت سالروز شهادت "فرماندهان پیروزی" حشد شعبی عراق مراسم یادبودی را به مناسبت دومین سالروز شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و نایب رییس حشد شعبی با حضور شخصیت ها و چهره های سیاسی ارشد عراق و سفرای خارجی به میزبانی بغداد برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، فالح الفیاض، رییس حشد شعبی عراق در جریان مراسم یادبود این سازمان به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، نایب رییس حشد شعبی در بغداد اظهار کرد: پیروزی علیه داعش یک دستاورد بزرگ عراقی و ملی است که به نام این ملت نوشته خواهد شد و فرماندهان شهید برای رسیدن به یک دستاورد تاریخی و ساختن افتخار برای این کشور به میدان آمدند و قاسم سلیمانی مهمان عراق و حامی این ملت بود.

وی افزود: ما با فرماندهان شهید تجدید عهد و میثاق می کنیم و سدی غیر قابل نفوذ در برابر تروریسم خواهیم بود و با دولت برای تحقق حق اخراج نیروهای خارجی از کشور تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم حشد شعبی عراق به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی

مراسم حشد شعبی عراق به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی