مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:552022-01-05سياسي

علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی صداوسیما شد


قزوه همچنین دبیر نخستین جشنواره بین المللی شعر فجر بوده است.

او سابقه عضویت در هیات تحریریه روزنامه جمهوری اسلامی و روزنامه اطلاعات و مجلات امید انقلاب، - ادبستان، اهل قلم و سردبیری مجلات شعر و قند پارسی را در کارنامه خود دارد.

رییس سازمان صداوسیما در حکمی علیرضا قزوه را به سمت مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم پیمان جبلی خطاب به علیرضا قزوه به این شرح است: هنرمند گرانقدر جناب آقاب علی رضا قزوه نظر به سوابق روشن و فعالیت های موثر هنری در خدمت به انقلاب اسلامی به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود منصوب می شوید.

میراث پرشکوه شعر فارسی، گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویتی است که ملت فرهیخته ما در کوران جنگ نرم و شیطینت های دشمنان دین و هویت و عدالت، به آن نیاز مضاعف دارند.

انتظار می رود با همت و ابتکار و هم افزایی؛ اولویت های زیر را مد نظر قرار دهید: طراحی راهبردها و سازوکارها و برنامه های لازم برای احراز جایگاه شایسته شعر در بخش های گوناگون رسانه ملی؛ فعال سازی آرشیو موسیقی چهل ساله رسانه ملی و استفاده قدرشناسانه از این گنجینه ارجمند؛ طراحی نظام رتبه بندی و ارزشیابی آثار مورد استفاده شبکه های گوناگون و ساماندهی پخش؛ ارتقای کمی و کیفی تولید خصوصا درعرصه های موسیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی صداوسیما شد

علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی صداوسیما شد