مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:352022-01-05سياسي

ضرورت تعامل همه دستگاه ها برای توسعه آستارا


نماینده آستارا در مجلس با تأکید بر لزوم تعامل بین دستگاهی برای توسعه همه جانبه این شهرستان، گفت: بدون وجود تعامل موفق نمی شویم.

- خبرنگار مهر ، غلامرضا مرحبا پیش از ظهر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل گمرک آستارا با تاکید بر اینکه گمرک مایه حیات شهرستان است، اظهار کرد: حفظ کرامت شهروندان آستارایی توسط همه مدیران دستگاه های اجرایی بسیار مهم و با اهمیت است.

وی با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات توسط یک مدیر، افزود: هرگز در جزییات و فرایند فعالیت های دستگاه های اجرایی دخالت نکرده و نخواهم کرد اما به وظیفه نظارتی خود به عنوان نماینده مردم و مجلس قطعاً عمل می کنم.

مرحبا با بیان اینکه همه ما موظف به رعایت کامل قوانین ملی هستیم، گفت: در بحث ترانشیپ ارتزاق بیش از 150 خانواده آستارایی به دلیل عدم مدیریت مناسب در گمرک بریده شد و علی رغم مصوبات شورای تأمین و پیگیری توجهی به این امر نشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس خواستار تعامل مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه همه جانبه شهرستان مرزی بندر آستارا شد و اظهار کرد: بدون تعامل و همکاری یک مدیر هرگز در فعالیت های توسعه ای موفق نمی شود.

مرحبا با اشاره به اینکه مرز آستارا در ایام کرونا و اوج تحریم های ظالمانه در صادرات و واردات کالا فعالیت چشمگیری داشت و این روند ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل همه دستگاه ها برای توسعه آستارا

ضرورت تعامل همه دستگاه ها برای توسعه آستارا