مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:052022-01-05سياسي

تهدیدات زیستی از اولویت های موردتوجه در استان سمنان است


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعات متعددی را در بردارد، گفت: تهدیدات زیستی از اولویت های موردتوجه در استان سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رسول رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تهدیدات زیستی از اولویت های موردتوجه در استان سمنان است، ابراز داشت: این استان 25 درصد مناطق حفاظت شده کشور را به خود اختصاص داده است لذا این مهم می طلبد تا طرح های پدافندی نیز در این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه استان سمنان در حوزه های تولید نمک، سولفات سدیم، گچ، میزان نرخ باسوادی، تعداد شهرک های صنعتی و سایر موارد رتبه های شاخص و برتر کشوری را دارد، افزود: علاوه بر موارد فوق سمنان طی سال 1400 در رونمایی و عملیاتی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل نیز پیشرو و پیشتاز بوده است.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل سند راهبردی و عملیاتی با چشم انداز بلندمدتی که این مهم در استان صورت گرفته است، ابراز داشت: انتظار می رود تا در سال 1401، برنامه ریزی دستگاه های اجرایی بر اساس این سند صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات زیستی از اولویت های موردتوجه در استان سمنان است

تهدیدات زیستی از اولویت های موردتوجه در استان سمنان است