مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:402022-01-05ورزشي

خط حمله استقلال در یک دهه گذشته/ تیم کدام مربی گلزن تر بوده است؟


بررسی آماری گل های زده استقلال در 11 فصل اخیر رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته سیزدهم، نشان می دهد که آبی پوشان در این فصل از مسابقات، عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش داشته اند.

- بررسی آماری گل های زده استقلال در 11 فصل اخیر رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته سیزدهم، نشان می دهد که آبی پوشان در این فصل از مسابقات، عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل های این بازی را کوین یامگا در دقیقه 18 و میثم مجیدی در دقیقه 1+90 به ثمر رساندند و با این نتیجه، استقلال با 29 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر باقی ماند.

کسب این نتیجه تساوی، برخی انتقادات را نسبت به عملکرد هجومی استقلال ایجاد کرد و برخی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال معقتدند که شاگردان مجیدی باید در خط حمله عملکرد بهتری داشته باشند.

محسن گروسی، پیشکسوت آبی ها یکی از همین منتقدان به عملکرد خط حمله استقلال است.

او اظهار کرد: به نظر من باید در فاز تهاجمی آبی ها عملکرد بهتری داشته باشند و به یک گل اکتقا نکنند تا فضای بهتری برای تیم به دست آید اما نمی توان از عملکرد دفاعی استقلال چشم پوشی کرد و فکر می کنم 3 گل خورده در 13 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط حمله استقلال در یک دهه گذشته/ تیم کدام مربی گلزن تر بوده است؟

خط حمله استقلال در یک دهه گذشته/ تیم کدام مربی گلزن تر بوده است؟