مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:352022-01-05سياسي

بستری 367 مادر باردار مبتلا به کرونا در استان مرکزی


رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 367 مادر باردار کرونا مثبت در بیمارستان بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

- ایسنا/مرکزی رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 367 مادر باردار کرونا مثبت در بیمارستان بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکبر زمانی بیان کرد: در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک یک بخش با 8 تخت فعال به مادران باردار مبتلا به کرونا و 4 تخت فعال برای نوزادان مبتلا اختصاص یافته و زیر ساخت لازم جهت افزایش این تعداد نیز وجود دارد و هدف نهایی خدمات دهی مطلوب و با کیفیت به مراجعین است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 367 مادر باردار و 2 نوزاد مثبت قطعی در این مرکز درمانی بستری و مراحل درمانی خود را طی کرده اند.

زمانی اضافه کرد: در روز دوشنبه 13 دی ماه، 3 مادر باردار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و در انتظار جواب نهایی تست آنها هستیم.

رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 مادر باردار مبتلا به ویروس کووید 19 زایمان کرده اند که از این تعداد 28 مورد سزارین و 27 مورد طبیعی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، زمانی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر دریافت واکسن و رعایت دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 367 مادر باردار مبتلا به کرونا در استان مرکزی

بستری 367 مادر باردار مبتلا به کرونا در استان مرکزی