مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:252022-01-05ورزشي

اداره ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ وظیفه شهرداری تیمداری نیست


رییس شورای شهر بوشهر با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: در حالی آنها متولی ورزش هستند اما در خواب زمستانی به سر می برند و همه بار بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که شهرداری با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است و وظیفه اصلی شهرداری تیمداری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر امروز در جلسه شورا پیرامون وضعیت تیم فنی است که توسط مدیر عامل سابق منعقد شده و در تعهد شهرداری است همچنین 400 میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق توسط مدیریت باشگاه هزینه شده و دو میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد اما باز در جهت حل مشکل شاهین از جناب زندی نیا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا درخواست نمودم راهکاری پیدا کند که خوشبختانه با نشست های که با مدیران شهرداری داشت به راهکاری جهت پرداخت مبلغ رسیده اند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان داشت: همچنین سه هفته است که با پیگیری های که کردیم اسکان و غذا بازیکنان بر عهده شهرداری است که با یک سرجمع مبلغ هشت میلیارد تومان می شود.

پورکبگانی تصریح کرد: در حالی که آقای سرمربی متعهد شده بود هزینه های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی شاهین پرداخت کند که تاکنون انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ وظیفه شهرداری تیمداری نیست

اداره ورزش و جوانان بوشهر در خواب زمستانی/ وظیفه شهرداری تیمداری نیست