مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:152022-01-05فرهنگي

ارسال 402 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال 402 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت: از امروز آثار مورد ارزیابی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به بخش های مختلف این دوره از جشنواره در دو سال اخیر و کاهش اجراهای عمومی نمایش های کودک و نوجوان، اما استقبال از جشنواره بیست و هفتم قابل توجه بود که نشان از توجه هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان به جشنواره خودشان را دارد.

رییس بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: تلاش ما و دبیر جشنواره بر این است تا این دوره از جشنواره را کیفی تر و با استانداردهای لازم برگزار کنیم.

وی با اشاره به تاثیر این رویداد نمایشی در استان همدان گفت: از دوره هفدهم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به زادگاه خود همدان بازگشته، نمایش های این حوزه از لحاظ محتوایی و تکنیکی سیر صعودی داشته اند.

احسانی ضمن تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره، هنر نمایش را نیز در بین تماشاگران جذاب تر کرده است خاطرنشان کرد: امروز رشد مخاطبان تئاتر را در همدان شاهد هستیم و این جشنواره باعث شده مردم با اشتیاق نمایش ها را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 402 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک

ارسال 402 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک