مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:152022-01-05حوادث

کشف 20 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و کشف 20 هزار لیتر انواع روغن موتور احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس در زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار روغن موتور در یک انبار کرده، بررسی تحقیقات در این خصوص در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در بازرسی از این محل 20 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش روغن موتورهای کشف شده بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده و پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، از دستگیری 12 معتاد و خرده فروش موادمخدر از مناطق آسیب زای این شهرستان و کشف 470 گرم انواع موادمخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زنجان خبر داد.

سرهنگ داوود مرسلی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان

کشف 20 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان