مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:102022-01-05اقتصادي

مدیریت 15 میلیون مترمکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی های اخیر در استان گفت: در پی این بارندگی ها 15 میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری استان مدیریت شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی های اخیر در استان گفت: در پی این بارندگی ها 15 میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری استان مدیریت شد.

علیرضا نصرآبادی، امروز چهارشنبه 15 دی به رسانه های گروهی اعلام کرد: شهرستان نهبندان با ثبت 83 میلیمتر بارندگی بیشترین حجم مدیریت رواناب را نیز با 9 میلیون متر مکعب به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: اگر وجود سازه های آبخیزداری نبود به احتمال زیاد در شهرستان نهبندان شاهد خسارت های فراوان سیلاب می بودیم.

نصرآبادی از ساخت دو هزار و 153 سازه آبخیزداری در استان خبر داد و افزود: امسال نیز ساخت 200 سازه ی دیگر با اعتبار 160 میلیارد تومان در دستور کار است که تعدادی از این سازه ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: آبخیزداری یکی از شیوه های نوین حفاظت آب و خاک، مهار و پخش سیلاب ها است که باعث کنترل سیلاب های مخرب و نفوذ آب به داخل سفره های آب زیرزمینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت 15 میلیون مترمکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی

مدیریت 15 میلیون مترمکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی