مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:102022-01-05فناوري

مدارک گم شده تان را جست وجو کنید


گم کردن مدارک هویتی مانند کارت ملی و گواهینامه از مشکلات بزرگ است و دریافت دوباره این مدارک هم دردسرهای خود را دارد، اما اگر مدارک گم شده به پست تحویل داده شود، - می توان آنها را در سامانه پست یافته به راحتی پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلاتی که افراد ممکن است با آن مواجه شوند، گم کردن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و کارت های بانکی است.

با وجود این حتی اگر فردی مدرک خود را گم کرده باشد، می توان امیدوار بود فرد دیگری که این مدرک را پیدا کرده، آن را به پست تحویل دهد و بدین ترتیب می توان مدرک گم شده را از شرکت پست رهگیری کرد.

شرکت پست چند سالی است با طراحی سامانه ای به نام پست یافته شرایطی ایجاد کرده تا افراد بتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به پیگیری وضعیت مدارک مفقود شده خود بپردازند.

براین اساس فرد با ورود به سایت شرکت پست و قسمت پست یافته با وارد کردن نام، نام خانوادگی و نام پدر خود می تواند مطلع شود آیا مدارکش به دفاتر پستی تحویل داده شده یا خیر.

شناسنامه، کارت ملی و مدارک بانکی (مانند دسته چک، عابربانک) و مدارک خودرو (مثل کارت ماشین) از جمله اسنادی است که توسط مردم به پست تحویل داده می شود و پستچی ها، مدارک مورد نظر را به واحد پست یافته شرکت تحویل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارک گم شده تان را جست وجو کنید

مدارک گم شده تان را جست وجو کنید