مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:052022-01-05سياسي

مجوز مجلس به جهاد دانشگاهی برای تاسیس سازمان توسعه و سرمایه گذاری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به هیات امنای دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارک های علم و فناوری مجوز دادند که سازمان توسعه و سرمایه گذاری را تاسیس کنند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به هیات امنای دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارک های علم و فناوری مجوز دادند که سازمان توسعه و سرمایه گذاری را تاسیس کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه)، ماده 14 طرح جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به هیات امنای دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارک های علم و فناوری اجازه داده می شود تا در راستای تحقق و توسعه اهداف و ماموریت های علمی، آموزشی و پژوهشی از طریق توسعه منابع مالی و مدیریت متمرکز و یکپارچه سرمایه گذاری ها، دارایی ها، اموال و موقوفات(با رعایت موازین شرعی)، سازمان توسعه و سرمایه گذاری وابسته به خود را تاسیس نماید.

تبصره1- سازمان توسعه و سرمایه گذاری با تصویب هیات امناء و زیر نظر روسای دانشگاهها، موسسات پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارک های علم و فناوری فعالیت می کند و صددرصد (100 %) مالکیت آن متعلق به آن دانشگاه، موسسه پژوهشی، جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به جهاد دانشگاهی برای تاسیس سازمان توسعه و سرمایه گذاری

مجوز مجلس به جهاد دانشگاهی برای تاسیس سازمان توسعه و سرمایه گذاری