مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:352022-01-05بين الملل

دوترته: هرگز به خاطر کشته های جنگ دولتم علیه مواد مخدر عذرخواهی نمی کنم


رییس جمهور فیلیپین در اظهاراتی تاکید کرد، هرگز به خاطر کشته شدن افراد مظنون به دست داشتن در مصرف و فروش مواد مخدر در عملیات های پلیس کشورش در چارچوب جنگ مقامات دولت او علیه مواد مخدر عذرخواهی نخواهد کرد.

- رییس جمهور فیلیپین در اظهاراتی تاکید کرد، هرگز به خاطر کشته شدن افراد مظنون به دست داشتن در مصرف و فروش مواد مخدر در عملیات های پلیس کشورش در چارچوب جنگ مقامات دولت او علیه مواد مخدر عذرخواهی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که این قتلها باعث هشدار گروه های حقوق بشری شده اند.

داده های دولتی نشان می دهند که از زمان روی کار آمدن رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین در ژوئن 2016 تا نوامبر 2021، بیش از 6200 مظنون جرایم مواد مخدری در عملیات های نیروهای امنیتی این کشور علیه مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.

دوترته در یک سخنرانی هفتگی سراسری در فیلیپین گفت: من هرگز، هرگز بابت این کشته ها عذرخواهی نخواهم کرد.

من را بکشید، من را زندانی کنید، من هرگز عذرخواهی نخواهم کرد! گروه های حقوق بشری و منتقدان می گویند پلیس فیلیپین اقدام به اعدام بی حساب و کتاب مظنونان جرایم مواد مخدری کرده اند، اما این پلیس می گوید که افرادی که کشته شدند مسلح بودند و با خشونت در برابر دستگیری مقاومت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته: هرگز به خاطر کشته های جنگ دولتم علیه مواد مخدر عذرخواهی نمی کنم

دوترته: هرگز به خاطر کشته های جنگ دولتم علیه مواد مخدر عذرخواهی نمی کنم