مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:302022-01-05بين الملل

فرانسه تحقیقات مربوط به انفجار در رالی داکار را آغاز کرد


دادستان های فرانسوی گفتند که تحقیقات تروریستی را درخصوص انفجار 30 دسامبر در عربستان سعودی که طی آن یک خودروی شرکت کننده در رالی داکار مورد هدف قرار گرفته بود و راننده فرانسوی داخل خودرو به شدت مجروح شد، - فرانسه تحقیقات مربوط به انفجار در "رالی داکار" را آغاز کرد دادستان های فرانسوی گفتند که تحقیقات "تروریستی" را درخصوص انفجار 30 دسامبر در عربستان سعودی که طی آن یک خودروی شرکت کننده در رالی داکار مورد هدف قرار گرفته بود و راننده فرانسوی داخل خودرو به شدت مجروح شد، آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستان ملی مبارزه با تروریسم فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: تحقیقات مقدماتی درخصوص چندین اقدام و تلاش به قتل در ارتباط با یک گروه تروریستی آغاز شده است.

این بیانیه متذکر شده است که تمامی 5 سرنشین این خودرو از جمله راننده آن فرانسوی بودند.

این بیانیه جزییات بیشتری در مورد انفجار جده که باعث شد فیلیپ بوترون، راننده آن خودرو، قبل از بازگشت به فرانسه به دلیل جراحات جدی پا در عربستان سعودی نیاز به جراحی داشته باشد، ارائه نکرد.

سازمان دهندگان این برنامه گفته بودند که این حادثه مربوط به مسابقه نیست؛ در حالی که مقامات سعودی اعلام کرده بودند که هیچ ظن جنایی درخصوص انفجار وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه تحقیقات مربوط به انفجار در رالی داکار را آغاز کرد

فرانسه تحقیقات مربوط به انفجار در رالی داکار را آغاز کرد