مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:202022-01-05بين الملل

ائتلاف سعودی صنعاء را تهدید کرد: بنادر یمن را هدف قرار می دهیم


سخنگوی رسمی ائتلاف متجاوز سعودی در واکنش به توقیف کشتی نظامی اماراتی در آبهای یمن، تهدید کرد، در صورت عدم آزادی کشتی، بنادر یمن را هدف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی موفقیت نیروهای مسلح اقدامی مجرمانه دانست که نیروهای انصارالله برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

وی در ادامه ادعاهای خود، افزود: شبه نظامیان حوصی به این کشتی در آبهای بین المللی تعرض کرده و آن را با توسل به زور به بندر الصلیف انتقال داده اند.

اجرای عملیات دزدی دریایی و ربایش از بندر الحدیده برای رهگیری کشتی تجاری در مسیر دریایی بین المللی آغاز شد که با توجه به نقض آشکار اصول حقوق بین الملل انسانی و قوانین مربوطه دریایی است.

کشتی روابی یک کشتی تجاری حامل تجهیزات و تدارکات میدانی برای فعال کردن بیمارستان صحرایی عربستان در جزیره سقطری است که پس از پایان ماموریت بشردوستانه خود در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزاران یمنی در این جزیره، ربوده شده است .

المالکی تصریح کرد که متون و احکام قوانین بین المللی انسانی و معاهده سان ریمو در نزاع های مسلحانه در دریا و توافقات سازمان ملل، آزادی دریانوردی و تجارت جهانی در گذرگاه های دریایی و آبی را تضمین می کند و از دزدان دریایی حمایت نمی کند و پناهگاه امنی برای آن ها، فراهم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی صنعاء را تهدید کرد: بنادر یمن را هدف قرار می دهیم

ائتلاف سعودی صنعاء را تهدید کرد: بنادر یمن را هدف قرار می دهیم