مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:152022-01-05سياسي

راه اندازی 7 خانه امداد محله در استان یزد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در راستای طرح تحول محلات کشور تعداد هفت خانه امداد محله در شهرستان یزد و میبد با پشتیبانی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری راه اندازی شد.

- علی اکبر سلمانی در نشست هم اندیشی پیرامون طرح خانه های امداد محله، گفت: در راستای طرح تحول محلات کشور تعداد هفت خانه امداد محله در شهرستان یزد و میبد با پشتیبانی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری راه اندازی شد.

وی افزود: خانه امداد محله یک واحد مردمی مستقر در محلات است و معین دستگاه های پشتیبان بوده و اقدامات و خدمات محلات با هماهنگی آن انجام می شود و مسئولیت سازماندهی عناصر مردمی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی ساکنان را برعهده داشته و حداکثر تلاش را در بهره مندی از ظرفیت های مختلف با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی محله مربوطه را می کند.

معاون کمیته امداد استان با اشاره به رویکرد این طرح، بیان کرد: توجه به نقش ساکنین محلات و محوریت آن ها در رفع مشکلات محله، برجسته کردن نقش جوانان محله در اداره محلات، ایجاد و توسعه کسب وکارهای محلی و توانمندسازی محله، سامان دهی و هماهنگی مصرف منابع دستگاه های اجرایی، تشکل ها و خیران، اولویت ارائه خدمات در قالب معوض به جای بلاعوض، ارتقای کیفیت آموزش و بهداشت محله، سامان دهی محلات، اولویت اقدامات فرهنگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 خانه امداد محله در استان یزد

راه اندازی 7 خانه امداد محله در استان یزد