مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:152022-01-05سياسي

شهادت «سردار سلیمانی» برای جهان اسلام زندگی ساز شد


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: سردار دل ها مرد بزرگی بود که زندگی اش را برای جهان اسلام هدیه کرد و شهادتش برای جهان اسلام زندگی ساز شد.

-  عفت شریعتی کوهبنانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر مقام عظمای ولایت بود.

مرد بزرگی که زندگی اش را وقف سلامت و امنیت جهان اسلام کرد.

وی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی مرد بزرگی بود که هیچ ادعایی نداشت و هیچ از خود سخن نمی گفت و منافع جهان اسلام ، قرآن و عترت را در مسیر خودش قرار می داد.

 نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه 13 دی ماه 1398، کل آزادی خواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوست داشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و باوفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت و رهبری، مردم و ملت بزرگ ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت «سردار سلیمانی» برای جهان اسلام زندگی ساز شد

شهادت «سردار سلیمانی» برای جهان اسلام زندگی ساز شد