مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:152022-01-05اجتماعي

دستور تخلیه یک روستا در استان فارس بر اثر سیل


حمزه محمدی فرماندار شهرستان مُهر فارس در بازدید میدانی خود از مناطق خسارت دیده ناشی از طغیان رودخانه ناحیه دارالمیزان و پس از بررسی فنی و بالا آمدن آب رودخانه دستور تخلیه روستای جوینو این شهرستان را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وی در بازدید خود از مناطق سیل زده شهرستان مُهر که چهاردهم دی صورت گرفت گفت: با توجه به احتمال ورود جریان سیلاب به خانه های شهروندان و به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، از ساکنان روستای جوینو خواستیم با تخلیه منازل خود در مناطق امن مستقر شوند.

وی افزود: هم اکنون در شهرستان مهر 2 روستای چاه گزی و نورآباد درگیر پیامدهای سیل یکشنبه 12 دی هستند که برخی از منازل این روستاها دچار آب گرفتگی و تخریب شده است.

فرماندار شهرستان مُهر افزود: جریان سیل سبب بروز اختلال درراه های ارتباطی و بسته شدن برخی مسیرهای روستایی شده و مسیر قدیم دارالمیزان به دلیل طغیان رودخانه بسته شده است، همچنین اکثر مسیرهای روستاهای مجاور به شهر وراوی نیز به زیر آب رفته است که ساکنین محلی و شهروندان وراوی می توانند تا اطلاع ثانوی از مسیر وراوی به مهر تردد کنند.

حسن مقیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مُهر به ایرنا گفت: در پی بارش های سیل آسا در این شهرستان چهار تیم امدادی و سیلاب به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تخلیه یک روستا در استان فارس بر اثر سیل

دستور تخلیه یک روستا در استان فارس بر اثر سیل