مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:002022-01-05سياسي

حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در جهان ببیند


امام جمعه نور یکی از جلوه ها و ویژگی های حاج قاسم را مردمی بودن دانست و گفت: حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در مناطق مختلف جهان ببیند.

- ، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در هایگاشن نور ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح و آغاز سال نو میلادی اظهار کرد: در عالم انسان ها به دنبال کمال مطلق هستند و کمال مطلق را در سایه قدرت و علم جستجو می کنند.

وی افزود: دستیابی به قدرت، دستیابی به علم نامتناهی بودن قدرت است و انچه قدرت انسان را تأمین می کند دین پاک و فرآورده های الهی ست.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی گفت: حضرت عیسی مسیح آمدند تا اینکه خدا را به ما بشناساند و اتمام و اکمال دین توسط پیام آور صلح و رحمت هم در کتاب مقدس و هم در قران کریم آمده است.

این مسئول تصریح کرد: جلوه رحمانی پیامبر اولوالعزم در مسیر مأموریت، مبارزه با ظالم است، لذا جامعه نیز باید در این مسیر حرکت کند و در این میان می بینیم که برخی به خوبی این مأموریت را به انجام رساندند، ذوب در خدا و عبادت خالص الهی بود که حاج قاسم سلیمانی و به تبع آن شهدا در این راه حرکت کردند و ماندگار شدند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حاج قاسم فرای از مذهب و مکتب انسان ها، هرجا که انسانی صدای مظلومیتش بلند می شد، به کمک می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در جهان ببیند

حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در جهان ببیند