مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:502022-01-05سياسي

همایش تسهیل راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد برگزار می شود


کارشناس اقتصادی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم از برگزاری اولین همایش تسهیل راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد با تکیه بر ظرفیت های محله شهر قائم در این محله خبر داد.

- ایسنا/قم کارشناس اقتصادی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم از برگزاری اولین همایش تسهیل راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد با تکیه بر ظرفیت های محله شهر قائم در این محله خبر داد.

سمیه ملا حسینی، کارشناس اقتصادی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم، بابیان اینکه محور اصلی این همایش قالی بافی و بررسی راهکارهای توسعه این هنر ملی در محله شهر قائم است، عنوان کرد: دفتر تسهیلگری در طی سه سال گذشته اقدامات مختلفی برای توسعه کسب وکارهای خرد و مشاغل خانگی در محله شهر قائم را در دستور کار خود داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات میدانی و پایگاه داده های دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم، مشاغل خانگی از مهم ترین محورهای اقتصاد خانوار در محله شهر قائم است که اگر توجه و برنامه ریزی لازم برای آن صورت بگیرد می تواند نقش بسزایی در اقتصاد این محله داشته باشد.

ملاحسینی بیان کرد: یکی از راهکارهای افزایش ظرفیت مشاغل خانگی در محله شهر قائم تسهیل ورود سازمان ها و نهادهای فعال در این زمینه مانند اتحادیه فرش دستبافت و سازمان فنی و حرفه ای در محله است که در همایش مذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تسهیل راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد برگزار می شود

همایش تسهیل راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد برگزار می شود