مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:502022-01-05سياسي

هیات های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیات های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه هیأت های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

هیأت های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند.

فقیه با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می دهد و ضروری است هیأت های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند

هیات های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند