مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:502022-01-05بين الملل

واکنش فلسطینی ها به پیروزی ابو هواش در نبرد شکم های خالی


جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی و نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین پیروزی هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی را که از 141 روز قبل در اعتراض به بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زده بود، - واکنش فلسطینی ها به پیروزی ابو هواش در نبرد "شکم های خالی" جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی و نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین پیروزی هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی را که از 141 روز قبل در اعتراض به بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زده بود، تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد، پیروزی هشام ابو هواش تاکیدی بر قدرت و استقامت فلسطینیان در برابر چالش ها است و ملت فلسطین با استقامت و پایداری خود قادر به تحقق اهداف بزرگ خود یعنی آزادی و بازگشت هستند.

حازم قاسم در ادامه افزود، مقاومت همواره حامی و پشتیبان اسرا و هشام ابو هواش است و تا زمان آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی حماس آسوده نخواهد بود.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای، ضمن عرض تبریک به هشام ابو هواش و اعضای خانواده وی، آنچه را که رخ داد پیروزی بزرگ پس از استقامت و پایداری اسطوره ای توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فلسطینی ها به پیروزی ابو هواش در نبرد شکم های خالی

واکنش فلسطینی ها به پیروزی ابو هواش در نبرد شکم های خالی