مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:352022-01-05سياسي

یادواره فرماندهان و 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد


یادواره فرماندهان، سرداران و 300 شهید بخش مرکزی قم همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر قنوات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم یادواره فرماندهان، سرداران و 300 شهید بخش مرکزی قم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم، مرتضی حیدری فرماندار قم، خانواده های شهدا و مردم این بخش و همچنین میهمان ویژه این مراسم که از شهدای گمنام تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس بود، شب گذشته در حسینیه فاطمه زهرا (س) شهر قنوات برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور امام جمعه بخش مرکزی قم با اشاره به سخن رهبر انقلاب درباره زنده نگهداشتن یاد شهدا، خاطر نشان کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته است و آنها بودند که به قیمت خون خود آبروی اسلام، قرآن و استقلال مملکت را حفظ کردند و حرکتی که آنها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

همچنین در این یادواره سردار تقی رضایار از فرماندهان دفاع مقدس، با اشاره به سخن امیرمؤمنان علی (ع) عنوان کرد:  قرآن نوری است که چلچراغ هایش خاموش نمی شوندو چراغی است که شعله اش، فروکش نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره فرماندهان و 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد

یادواره فرماندهان و 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد