مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:252022-01-05فرهنگي

«مرثیه غیرت» از دل بچه های مسجد بیرون آمد/ یک حرکت رو به جلو


تهیه کننده «مرثیه غیرت» با اشاره به اینکه این نمایش از دل بچه های مسجد بیرون آمده است درباره چگونگی پرداختن به موضوع عفاف و حجاب و بخش هایی از زندگی حضرت زهرا (س) توضیحاتی ارائه داد.

- تهیه کننده مرثیه غیرت با اشاره به اینکه این نمایش از دل بچه های مسجد بیرون آمده است درباره چگونگی پرداختن به موضوع عفاف و حجاب و بخش هایی از زندگی حضرت زهرا (س) توضیحاتی ارائه داد.

سعید محمدی تهیه کننده نمایش مرثیه غیرت که این روزها در فرهنگسرای خاوران روی صحنه است درباره فعالیت گروه نیوا و این اجرای نمایشی به خبرنگار مهر گفت: خاستگاه گروه هنری نیوا برآمده از مسجد است و همه اعضای گروه از بازیگران گرفته تا عوامل پشت صحنه همه بچه های مسجد هستند.

گروه ما از سال 96 به صورت رسمی فعالیت های خود را آغاز کرد.

البته پیش از آن نیز به صورت محدود نمایش های کوتاه مناسبتی را اجرا می کردیم اما سال 96 حیاط مسجد را به آمفی تئاتری با همه تجهیزات یک سالن نمایش تبدیل و نمایشی به نام اندوه جاودان را اجرا کردیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

سال 97 نمایش دیگری به نام حیدرآباد را اجرا کردیم که نگاهی ویژه به موضوع شیعیان قطیف عربستان داشت و به ماجرای خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) می پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرثیه غیرت» از دل بچه های مسجد بیرون آمد/ یک حرکت رو به جلو

«مرثیه غیرت» از دل بچه های مسجد بیرون آمد/ یک حرکت رو به جلو