مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:052022-01-05ورزشي

دیدار سختی برابر ذوب آهن داریم/ می خواهیم پایان خوبی داشته باشیم


سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به اینکه پرونده دیدارهای این تیم در مرحله مقدماتی لیگ برتر فردا در رقابت با ذوب آهن بسته می شود، گفت: دیدار سختی داریم اگرچه عملکردمان تعیین کننده است.

- ، با اشاره به دیدار پیش روی مس کرمان در رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: مقابل ذوب آهن بازی داریم، این تیم ترکیبی از بازیکنان ملی پوش فعلی و پیشین را در اختیار دارد و از این حیث کاملاً توانمند است طوری که امسال دیدارهای پرقدرتی در لیگ برتر داشت.

وی ادامه داد: در مجموع شاکله اصلی ترکیب ذوب آهن نسبت به سال گذشته حفظ شد، تیم هایی که موفق به چنین کاری شوند با هماهنگی خوبی در رقابت ها حاضر می شوند.

این یکی از نقاط قوت ذوب آهن تا به این مرحله از مسابقات بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با بیان اینکه قطعاً تیمی مانند ذوب آهن با اینگونه حضور در لیگ به دنبال قرار گرفتن در جمع بهترین ها است، تصریح کرد: همین ها باید کافی باشد برای اینکه بگویم دیدار روز پنجشنبه مس کرمان با ذوب آهن دیداری سخت خواهد بود.

این دیدار به خاطر مشکل کرونای برخی بازیکنان ذوب آهن در موعد مقرر برگزار نشد و حالا هم در شرایطی برگزار می شود که ما تمام دیدارهای ما را انجام داده ایم و فقط باید نتیجه همین بازی مشخص شود تا جایگاه نهایی ما هم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سختی برابر ذوب آهن داریم/ می خواهیم پایان خوبی داشته باشیم

دیدار سختی برابر ذوب آهن داریم/ می خواهیم پایان خوبی داشته باشیم