مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:502022-01-05اقتصادي

مسدود کردن حساب بانکی سرمایه گذاران در اردبیل ممنوع است


مسدود کردن حساب بانکی سرمایه گذاران به دلیل بدهی معوق ممنوع است و هیچ بانکی حق ندارد چنین جفایی را در حق سرمایه گذاران انجام دهد.

- خبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: بانک های عامل نه تنها حق مسدود کردن حساب بانکی سرمایه گذاران را ندارند بلکه بهتر است تسهیلات سرمایه در گردش را در اختیار آنها قرار داده و سند زمین محل اجرای طرح را به عنوان وثیقه پذیرش کنند.

وی در مورد پرداخت یارانه تسهیلات پرداخت شده در سال های گذشته به حساب صاحبان طرح های صنعتی و تولیدی خاطرنشان کرد: دولت از این بابت 40 میلیارد تومان در استان اردبیل به صاحبان واحدهای تولیدی بدهی دارد که امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده تدبیری لازم برای پرداخت یارانه تسهیلات در نظر بگیرد.

استاندار اردبیل گفت: ما نیز پیگیری های لازم را انجام دادیم تا از منابع مختلف پرداخت این یارانه را در حمایت از سرمایه گذاران در اولویت برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها قرار دهیم.

عاملی ضرورت تأمین زیرساخت های مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی را یادآور شد و بیان کرد: این وظیفه دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات است که ابتدایی ترین زیرساخت ها را برای حضور صاحبان تولید و اشتغال فراهم کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود کردن حساب بانکی سرمایه گذاران در اردبیل ممنوع است

مسدود کردن حساب بانکی سرمایه گذاران در اردبیل ممنوع است