مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:402022-01-05سياسي

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره نظام آموزش و پرورش


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با انتشار بیانیه ای بر ضرورت تغییر در نظام آموزش و پرورش و پاسخگویی دولت به مطالبات معلمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است: طرح پیاپی تنگناهای معیشتی و مطالبات صنفی معلمان شریف و زحمتکش کشور که هم زمان با ارائه و تصویب لایحه قانون نظام رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی، اعتراضات گسترده و سراسری آنان را در یک ماهه گذشته در پی داشته است، نشانه جدی و واقعی از وجود مسائل مزمن و حاد رویکردی در نظام آموزش و پرورش ایران است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: نظام معلمی، نهاد مدرسه و نظام آموزش و پرورش ما در اثر بینش ها، روش ها و ساختارهای کهنه، متصلب و ناکارآمد با آسیب ها و ‏بحران های جدی روبرو هستند که باید با اصلاح ریشه ای آن ها به سوی درمان عملی دردهای موجود حرکت کرد.

‏ حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در این جهت مسائل و مسئولیت هایی را که در برابر حکومت، دولت و نهادهای مدنی و عموم ‏شهروندان قرار دارند همواره پی گرفته و می گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رغم این ضرورت ها امروز جامعه ما شاهد شکل گیری و رشد روندهای نگران کننده ای در عرصه آموزش و پرورش است که هم کیان اجتماع و فرهنگ ملی را تهدید می کند و هم ارکان و اجزای نظام تعلیم و تربیت ازجمله نهاد مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره نظام آموزش و پرورش

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره نظام آموزش و پرورش