مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:352022-01-05حوادث

افزایش تصادفات در شرایط جوی نامساعد


رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کویری بودن این استان و بعد مسافت شهرستان ها، رانندگان عادت به رانندگی در شرایط نامساعد جوی و نیز هوایی بارانی در جاده های لغزنده ندارند و به همین دلیل چندین مورد تصادف در جاده های استان رخ داده که صدمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان مهدی خمر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رانندگان با توجه به کویری بودن استان و بعد مسافت شهرستان ها، عادت به رانندگی در شرایط نامساعد جوی و نیز هوایی بارانی در جاده های لغزنده ندارند و به همین دلیل چندین مورد تصادف در جاده های استان رخ داده که خوشبختانه صدمات وارده خسارتی و مالی بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به کاهش دما و بارندگی در محورهای استان به لغزندگی بودن سطح جاده ها و یخبندان در محورها علی الخصوص محورهای زاهدان به خاش و زاهدان به زابل و زاهدان به بم با احتیاط  بیشتر رانندگی کنند.

وی افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها، در صورت ضرورت سفر و  لباس گرم  و مواد غذایی با خود به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل نمایند.

خمر ادامه داد  رانندگی در یخبندان، نسبت به شرایط آب و هوایی عادی، سخت تر است و اصول خاص خود را دارد آهسته رانندگی کردن ، از عجله شتاب پرهیز کردن، فاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات در شرایط جوی نامساعد

افزایش تصادفات در شرایط جوی نامساعد