مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:352022-01-05سياسي

روایت نگرانی حاج قاسم برای آهوان ستاد!


یک موقعی سردار از سوریه زنگ زد، از آن طرف صدای توپ و گلوله با شدت تمام شنیده می شد، بدون اینکه اجازه دهد ما سوالی از وضعیت منطقه بپرسیم، ایشون گفتند شنیدم در تهران برف آمده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان در آستانه شهادت سردار سلیمانی، سردار دل ها ملت ایران و مردم منطقه بیش از پیش دلتنگ حاج قاسم مرد خستگی ناپذیر و دلسوزی هستند، که شب و روز را خسته کرده بود.

بعد از گذشت دو سال این روزها جای خالی سردار در منطقه احساس می شود تا شاهد خروج خفت بار کدخدا از افغانستان و عراق باشد، خروجی که ثمره خون شهید سلیمانی و یارانش است.

امروز مردم منطقه و مردم ایران با شنیدن خاطرات همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از پیش پی به بزرگواری، متانت، شجاعت، مردم داری و.

سردار دل ها می برند و هر روز زوایای جدیدی از شخصیت بزرگ آن شهید بزرگوار آشکار می شود.

احمد کریم پور، یکی از همرزمان و نزدیکان حاچ قاسم در طی چندین سال گذشته، یکی از کسانی است که بیشتر دوران خدمت خود را با سردار دل ها گذرانده و خاطرات بسیار شیرینی از او دارد.

   نگرانی حاج قاسم برای آهوان ستاد! سردار کریم پور: بچه های دفتر سردار نقل می کنند که یک موقعی سردار از خوبی پذیرایی کنند، کارکنان دفتر از راننده سوال می کنند که از کی سردار را می شناسد راننده پاسخ می دهد که من ایشان را از فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نگرانی حاج قاسم برای آهوان ستاد!

روایت نگرانی حاج قاسم برای آهوان ستاد!