مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:302022-01-05اقتصادي

سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه تولید می شود


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود سه هزار تن قارچ در کرمانشاه تولید می شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود سه هزار تن "قارچ" در کرمانشاه تولید می شود.

منصور احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در استان کرمانشاه 100 واحد مجوز تولید قارچ خوراکی گرفته اند که البته برخی از این واحدها هم اکنون غیرفعال هستند.

وی متوسط عملکرد واحدهای تولید قارچ خوراکی در استان را 18 کیلوگرم در هکتار عنوان کرد و افزود: سالانه سه هزار تن قارچ خوراکی شامل قارچ دکمه ای و مقادیر کمی هم قارچ صدفی در واحدهای تولید قارچ استان تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در اغلب شهرستانهای استان واحدهای تولید قارچ داریم، گفت: بیشترین واحدهای پرورش قارچ استان در دو شهرستان کرمانشاه و صحنه قرار دارند.

وی با بیان اینکه توسعه واحدهای تولید قارچ خوراکی به دلیل هزینه های کم برای سرمایه گذاری در این عرصه مورد تاکید است، گفت: سرمایه گذاری در زمینه ایجاد واحدهای پرورش قارچ می تواند درآمدزایی بالایی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد، ضمن اینکه به دلیل دسترسی استان به بازارهای صادراتی می تواند ارزآوری مناسبی برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه تولید می شود

سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه تولید می شود