مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 20:252022-01-04حوادث

دستگیری قاتلان دو پرونده در پردیس


فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در سه ماهه سوم سال جاری تعداد 795 فقره انواع سرقت کشف و تعداد 681 نفر سارق دستگیر شدند که تعداد 2 مورد قتل شناسایی و 9 نفر در این خصوص بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و احتیاط های تامینی توسط شهروندان، اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف در مناطق آلوده وجرم خیز را در راستای تامین امنیت و ارایه خدمات گوناگون در حوزه های مختلف اجرا و شاهد افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات نیروی انتظامی و توفیقات پلیس در بخش های محتلف از جمله کشف سرقت، کشف کالای قاچاق، کشف مواد مخدر و غیره شده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی ار اوایل امسال با همین نگرش و هدف گذاری در جهت افزایش احساس امنیت دربین شهروندان و مبارزه بی امان با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی بصورت مستمر و متداوم اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا در سه ماهه سوم سال جاری تعداد 795 فقره انواع سرقت کشف و تعداد 681 نفر سارق دستگیر شدند که تعداد 2 مورد قتل شناسایی و منجر کشف و 9نفر در این خصوص دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان دو پرونده در پردیس

دستگیری قاتلان دو پرونده در پردیس