مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 19:152022-01-04سياسي

بازدید وزیر علوم از مرکز رشد و فناوری دانشگاه اصفهان


در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه اصفهان مراسم کلنگ زنی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه اصفهان مراسم کلنگ زنی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد؛ مساحت این دانشکده 7 هزار متر مربع است که با کمک 60 میلیاردی یک خیر احداث خواهد شد.

  در ادامه زلفی گل از ساختمان مرکز رشد بازدید و اظهار داشت: از مدیریت دانشگاه تشکر می کنم که چنین بستری فراهم کردند تا جو دانشگاه از حالت نظری صرف به بخش عملی هدایت شود.

وی عنوان کرد: تاسیس این بخش کار بسیار بزرگی است و امیدواریم با گذشت یک دهه از عمر آن مانند شهرک علمی، تحقیقاتی منشا خیر و برکت شود و مطمئنم آقای هرسیج نیز همین دیدگاه را دارد و همین مسیر را ادامه خواهد داد.

  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: سعی می کنیم بخش آیین نامه و مقررات را به گونه ای تنظیم کنیم تا حضور شما در دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز علمی و نوآوری تسهیل و تسریع شود تا توسعه همه جانبه در زمینه نوآوری و فناوری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر علوم از مرکز رشد و فناوری دانشگاه اصفهان

بازدید وزیر علوم از مرکز رشد و فناوری دانشگاه اصفهان