موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 18:352022-01-04حوادث

ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف


در پی بارش شدید برف در بخش هایی از ایالت ویرجینیا، تصادف زنجیره ای در یکی از بزرگراه های اصلی این ایالت روی داد و طی آن ترافیکی 80 کیلومتری ایجاد شد.

-   بر اساس اعلام اداره ملی آب و هوای آمریکا، روز دوشنبه حدود 30 سانتی متر برف در اطراف محل وقوع حادثه تصادف در بزرگراه 95 ایالت ویرجینیا باریده بود.

طی روز دوشنبه، صدها مورد تصادف و ترافیک خودروها، در شمال و مرکز ایالت ویرجینیا گزارش شده بود.

تیم کین سناتور آمریکایی نیز در پیامی توییتری نوشت وی از جمله کسانی بود که 19 ساعت در ترافیک سنگین روز دوشنبه در ویرجینیا گرفتار شده بود.

بر اساس اعلام اداره پلیس ویرجینیا، طی روز دوشنبه بیش از 2 هزار تماس با اداره پلیس در خصوص حوادث و شرایط جاده ای شده بود.

از سوی دیگر، طوفان سبب قطعی برق در بخش های مرکزی ایالت ویرجینیا شده بود و به همین دلیل دوربین های ترافیکی نیز نتوانسته اند تصاویر وضعیت جاده ها را ضبط و ارسال کنند.

یکی از شرکت های تامین کننده برق در ایالت ویرجینیا گفت که بیش از 281 هزار نفر از مشتریان این شرکت طی روز سه شنبه به دلیل بارش سنگین برف و افتادن درخت ها بر روی تیرهای چراغ برق، در خاموشی به سر برده اند.

پلیس ایالتی ویرجینیا به مردم این ایالت هشدار داده است که فقط در صورت ضرورت از خانه ها بیرون آمده و رانندگی کنند به خصوص که روز سه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف

ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف