مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 18:152022-01-04سياسي

ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) یک الگوی انسان ساز است


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تأکید بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س)، گفت: الگوبرداری از حضرت زهرا و ائمه اطهار ویژگی مشترک شهدا بود.

- ، سیدجلیل میر عظیمی عصر سه شنبه در نشست بصیرتی در قالب سوگواره آیینی مه یاس با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نزد حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: باید از سیره زندگی حضرت زهرا الگوبرداری شود.

وی با تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه در محیط خانواده و اجتماع نقش بی بدیل داشت و باید آن نیز برای بانوان تبیین و تشریح شود.

میر عظیمی با اشاره به تأثیرپذیری سردار سلیمانی از زندگی ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه (ص)، اضافه کرد: با گذشت دو سال از شهادت سردار سلیمانی زوایای بیشتری از زندگی این سرباز ولایت آشکار شده و جهانیان بیش از گذشته با خدمات ارزش مند وی آشنا شده اند.

وی با تاکید بر تبعیت سردار سلیمانی از امام حسین و دیگر معصومین (ع)، ادامه داد: یکی از وجوه مشترک شهیدان نقش آفرینی شقی ترین انسان ها در ارتکاب جنایت ها است.

گفتنی است در این سوگواره حمیرا خدابنده دوگاهه ، رضا نیکوکار ، مرضیه فرمانی و رقیه آزادنیا ، نوریه گیتی بین ، مهدیه زودلی ، عرفان یعقوبی ، آنیسا خورسندفر و ایلیا صفدری ، از شاعران گیلانی به صورت حضوری و مجازی به خوانش اشعار آیینی با محوریت حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) یک الگوی انسان ساز است

ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) یک الگوی انسان ساز است