مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 17:552022-01-04سياسي

پروژه های آبفا در 6 شهر خوزستان در حال انجام است


مدیرعامل آبفای خوزستان از انجام پروژه های آبفا در شهرهای خرمشهر، آبادان، بندر امام، بندر ماهشهر، شادگان و دشت آزادگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کرمی نژاد عصر امروز در مراسم یادواره خدمت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: فاضلاب اهواز و سایر شهرهای خوزستان حساسیت هایی را برای دولت سیزدهم ایجاد کرده و رییس جمهور در اولین سفر استانی خود با حضور در اهواز برای اولین بازدید از کارگاه فاضلاب اهواز بازدید کرد که این حساسیت به مسئولان استانی هم منتقل شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان افزود: برنامه ریزی شده تا داستان فاضلاب اهواز جمع آوری شود و برای این کار اقدامات قدرتمندی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در 141 خیابان از خیابان های اهواز همزمان کار می شود و 88 جبهه کاری از سوی پیمانکاران آبفا و 50 جبهه نیز از سوی قرارگاه خاتم فعال شدند.

مدیرعامل آبفای خوزستان یادآور شد: قبل از سفر رییس جمهور حدود 20 جبهه کاری فعال بوده که بعد از سفر رییس جمهور با رشد هفت برابری به 140 جبهه کاری رسیدیم.

کرمی نژاد با اشاره به اینکه پروژه های آبفا در شهرهای خرمشهر، آبادان، بندر امام، بندر ماهشهر، شادگان و دشت آزادگان نیز در حال انجام است، بیان کرد: مردم کوی گلدشت، سادات، ملاشیع، عین دو، کوی سیاحی و کروشات در کنار دیگر مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آبفا در 6 شهر خوزستان در حال انجام است

پروژه های آبفا در 6 شهر خوزستان در حال انجام است