مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 17:302022-01-04بين الملل

طرف های مذاکرات وین از خود انعطاف نشان دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فو کانگ مدیر بخش کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که پکن از همه طرف های مذاکره کننده درباره موضوع هسته ای ایران می خواهد که برای دستیابی به یک پیشرفت زودهنگام در روند مذاکرات .

- مدیر بخش کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین ضمن اینکه آمریکا را مسبب اوضاع کنونی دانست، از طرف های مذاکره کننده در وین خواست تا نسبت به دغدغه های یکدیگر انعطاف نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فو کانگ مدیر بخش کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که پکن از همه طرف های مذاکره کننده درباره موضوع هسته ای ایران می خواهد که برای دستیابی به یک پیشرفت زودهنگام در روند مذاکرات برای ازسرگیری هر چه سریع تر پایبندی به توافق، از خود انعطاف نشان دهند.

کانگ در این باره گفت: دیروز، مذاکرات در وین پس از وقفه ای به دلیل تعطیلات سال نو، از سر گرفته شد و ما از نزدیک پیشرفت مذاکرات را دنبال می کنیم.

باید متوجه باشیم و به وضوح درک کنیم که دلیل حضور امروز ما در اینجا و دلیل این مسئله که برجام در معرض بحران و خطر قرار گرفته است، خروج یکجانبه ایالات متحده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف های مذاکرات وین از خود انعطاف نشان دهند

طرف های مذاکرات وین از خود انعطاف نشان دهند