مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 16:202022-01-04سياسي

به ایران و مواضع اصولی آن در حمایت از مقاومت افتخار می کنیم


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد به مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مقاومت که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون تغییر نکرده است، افتخار می کنیم.

- به نقل از پایگاه خبری العهد، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در مراسم سفارت ایران در بیروت به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: بر افتخار خود به ایران و مواضع اصولی این کشور که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تغییر نکرده است، تأکید می کنیم.

شهید قاسم سلیمانی برای دفاع از قدس، فلسطین و ملت آن، در رأس همه مجاهدان فلسطین قرار داشت.

زیاد النخاله در این مراسم که شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان و محمدجلال فیروزنیا سفیر ایران در بیروت نیز حضور داشتند، افزود: شهید سلیمانی شخصاً بر ارسال موشک ها برای مجاهدان که برای نخستین بار توسط نیروهای مقاومت فلسطین، تل آویو را هدف قرار داد، نظارت داشت.

شهید سلیمانی تسلیحات متنوع زیادی را به دست گروه های مقاومت فلسطین رساند که همچنان در همه نبردها کارآیی دارد و تأثیرگذار است.

شهید سلیمانی خود شخصاً بر انتقال تخصص و تجارب به مجاهدان فلسطین نظارت داشت و کارآیی این سلاح ها در همه نبردهای ما به ویژه در نبرد سیف القدس کاملاً مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ایران و مواضع اصولی آن در حمایت از مقاومت افتخار می کنیم

به ایران و مواضع اصولی آن در حمایت از مقاومت افتخار می کنیم