مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:452022-01-04دانش

مشکل رسانه های ایران در بحران ها شروع دیرهنگام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکبر نصرالهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در نشست تخصصی جنگ روایت ها در دوشنبه های سوهانک گفت: - نصراللهی گفت: مشکل رسانه های ایران به ویژه مسئولان این است که شروع دیرهنگام دارند به عنوان نمونه روایت ایران از آبان 98 و اعتراضات و شورش های متعاقب آن حدود یکسال بعد از حادثه گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکبر نصرالهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در نشست تخصصی جنگ روایت ها در دوشنبه های سوهانک گفت: جنگ روایت ها طبیعی و همیشه بوده است؛ آنچه که غیرطبیعی است، نوع رویکرد و راهبرد مسئولان و رسانه های داخلی در مواجهه با این جنگ است.

نویسنده کتاب مدیریت بحران در رسانه های حرفه ای یا تشریح علل جنگ روایت ها گفت: ایدئولوژی، سن، جنس، مالکیت، موضع، موقف، سطح سواد و تعلقات سیاسی رسانه ها موجب می شوند رویداد ها و وقایع واحد به صورت متفاوت روایت و گزارش شوند.

وی ادامه داد: متاثر از عوامل مختلف، روایت های مختلف تا حد زیادی غیرعمدی است، اما زمانی که رسانه ها، وقایع مختلف را عمدی، متفاوت روایت می کنند از تاکتیک ها و راهبرد های مختلف و پیچیده ای استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل رسانه های ایران در بحران ها شروع دیرهنگام است

مشکل رسانه های ایران در بحران ها شروع دیرهنگام است