مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:052022-01-04سياسي

پایان سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز


آیین پایانی کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی بعد از ظهر امروز سه شنبه 14 دیماه در سالن شهید دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین پایانی کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی بعد از ظهر امروز سه شنبه 14 دیماه در سالن شهید دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

آیین پایانی کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی با حضور غلامعلی حدادعادل و جمعی از شعرا و ادیبان ملی و استانی در حرم مطهر حضرت شاهچراع)ع( برگزار شد.

در این آیین پنج تن از شاعران منتخب در بخش مسابقه و شاعران برگزیده کودک و نوجوان شعرخوانی کردند و سپس غلامعلی حداد عادل به ایراد سخن پرداخت.

اجرای سرود 1400 سردار سلیمانی که در آیین گشایش در کیش هم رونمایی شده بود، با شعری از میلاد عرفان پور و صدای حاج صادق آهنگران بخشی از این مراسم بود.

رونمایی از سومین کتاب کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی نمایش فیلم های شاعران فارسی زبان از اقصی نقاط کشور و جهان و اهدای هدایای منتخبان از دیگر بخشهای این آیین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین دوره این کنگره همزمان با دهمین روز از شهادت شهید سلیمانی در سال 1398 و دومین دوره این کنگره نیز سال گذشته همزمان با نخستین سالگرد این شهید در شهر شیراز برگزار شد و سومین دوره این کنگره نیز در شهر شیراز برگزار می شود و متقاضیان شرکت در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز

پایان سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز