مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 14:252022-01-04فرهنگي

حراج تهران بند جنجالی را حذف کرد/ مسئولیت اصالت آثار هنری به حراج بازگشت


کلیه آثار ارایه شده در حراج تهران توسط کارشناسان معتبر بررسی و اصالت و انتساب آنها به پدیدآورنده اثر مورد بررسی قرار می گیرد.

- کلیه آثار ارایه شده در حراج تهران توسط کارشناسان معتبر بررسی و اصالت و انتساب آنها به پدیدآورنده اثر مورد بررسی قرار می گیرد.

حراج تهران درباره مسئولیت اصالت آثار هنری مندرج در کاتالوگ پانزدهمین دوره این رویداد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی حراج تهران در توضیحی آورده است: با توجه به حساسیت های به وجود آمده درخصوص تعهد و مسئولیت حراج در قبال اصالت آثار یادآوری می شود، مبنای تعهدات حراج گزار، وفق شرایط عمومی حراج تهران است که در قرارداد فی مابین حراج تهران و فروشندگان و خریداران آثار هنری منعقد می شود و در سایت رسمی حراج نیز درج شده است.

بر همین اساس ملاک ضمانت و تعهد حراج همچون ادوار گذشته به قوت خود باقی و شرایط عمومی پانزدهمین دوره حراج تهران بر روی سایت به نشانی: tehranauction.

com قابل دسترس است.

در ادامه این مطلب آمده است: با توجه به حواشی پیش آمده درخصوص میزان تعهد و مسئولیت اصالت آثار، توجه همگان را به مفاد قرارداد در مورد اصالت آثار جلب می کند: کلیه آثار ارایه شده در حراج تهران توسط کارشناسان معتبر بررسی و اصالت و انتساب آنها به پدیدآورنده اثر مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج تهران بند جنجالی را حذف کرد/ مسئولیت اصالت آثار هنری به حراج بازگشت

حراج تهران بند جنجالی را حذف کرد/ مسئولیت اصالت آثار هنری به حراج بازگشت