مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 14:052022-01-04اقتصادي

برنج تایلندی در سفره زنجانی ها


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع 500 تن برنج سهمیه ای در زنجان خبر داد.

- ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار 500 تن برنج سهمیه به زنجان اختصاص یافته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از توزیع بازار حمایت از اقشار آسیب پذیر و حفظ آرامش بازار بوده است، اضافه کرد: این میزان برنج از طریق فروشگاه های زنجیره ای و مراکز تنظیم کالا توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنج در کیسه های 10 کیلویی به قیمت مصرف کننده 125 هزار تومان است، گفت: توزیع کالای تخصیصی بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان بوده تا از طریق شبکه های منتخب اعم از فروشگاههای زنجیره ای،تعاونی های مصرف،اصناف منتخب،مراکز عرض مستقیم کالا در سطح استان توزیع می شود.

  زمانی تصریح کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان وظیفه تامین و تدارک برنج تخصیصی را دارد و نظارت این امر بعهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان،بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان،سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نسبت به کنترل و نظارت بر روند توزیع کالا و رعایت قیمت فروش موضوع طرح اقدام و در صورت بروز تخلف اقدام قانونی با هماهنگی مراجع ذیربط بعمل می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج تایلندی در سفره زنجانی ها

برنج تایلندی در سفره زنجانی ها