مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:452022-01-04سياسي

پکن: ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود


سخنگوی وزارت امور خارجه چین در اظهاراتی ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه را یکی از جنایات جنگی خواند که ایالات متحده با سوء استفاده از زور مرتکب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگذوه بین الملل خبرگزاری فارس، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانس خبری امروز (سه شنبه) خود در پاسخ به سوالی درباره مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که دیروز برگزار شد و اظهارات و ابومهدی المهندس معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیده اند.

ساعتی پس از انتشار خبر اولیه شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه ای، رسماً با برعهده گرفتن مسؤولیت ترور سردار سلیمانی و المهندس، اعلام کرد که این ترور به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.

به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی، راهپیمایی های گسترده ای در سراسر ایران و برخی کشورهای منطقه برگزار شد و حضور بی سابقه و ده ها میلیونی مردم سراسر ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی، سیلی محکمی بر گوش ترامپ بود.

همان طور که ایران وعده انتقام گیری داده بود، در نخستین ساعات بامداد 18 دی ماه 1398، با 13 فروند موشک بالستیک، پایگاه تروریست های آمریکایی عین الاسد عراق را هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود

پکن: ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود