مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:452022-01-04اجتماعي

امدادرسانی هوایی به روستا های سیل زده لامرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو،احمد خضری،جانشین فرماندار لامرد در ستاد مدیریت بحران گفت: از ساعتی قبل، امدادرسانی هوایی توسط جمعیت هلال احمر به 7 روستای شهرستان لامرد در بخش های مرکزی، - از سوی یک فروند بالگرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو،احمد خضری،جانشین فرماندار لامرد در ستاد مدیریت بحران گفت: از ساعتی قبل، امدادرسانی هوایی توسط جمعیت هلال احمر به 7 روستای شهرستان لامرد در بخش های مرکزی، اشکنان، علامرودشت و چاه ورز که در محاصره سیلاب هستند به وسلیه یک فروند بالگرد در حال انجام است.

احمد خضری افزود: در این امدادرسانی هوایی، بسته های غذایی و اقلام مورد نیاز 72 ساعته در میان مردم سیل زده روستا های لامرد توزیع می شود.

وی گفت: علاوه بر حضور امدادگران جمعیت هلال احمر لامرد در این امداد هوایی، تیم مهندسی اتفاقات برق شهرستان لامرد نیز حضور دارند تا برق روستای کرزا بخش مرکزی را وصل نمایند.

بارش 141 میلی متر باران در لامرد موجب وقوع سیل در این شهرستان شد و بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان، سیل 180 میلیارد تومان به زیرساخت های این شهرستان خسارت وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هوایی به روستا های سیل زده لامرد

امدادرسانی هوایی به روستا های سیل زده لامرد