مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:502022-01-04پزشكي

تزریق دز سوم واکسن کرونا در آران و بیدگل به بیش از 5 هزار نفر


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: تا به امروز بیش از پنج هزار نفر در این شهرستان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کرده اند.

تزریق واکسن یک مسئولیت مهم اجتماعی است سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با بیان اینکه تزریق واکسن یک مسئولیت مهم اجتماعی است، تصریح کرد: تسریع در روند واکسیناسیون کمک شایان توجهی در کنترل شیوع ویروس کرونا به خصوص در مبارزه با شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه لازم است همه مدیران ادارات و سازمان های اجرایی و خدماتی شهرستان کاشان در تسریع روند واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقناع و جلب اعتماد مردم برای واکسیناسیون یک امر مهم است که باید توسط مسئولان و همچنین معتمدان مردم انجام شود.

رضایی با بیان اینکه گام ششم طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوری های نوین است، گفت: ارتقای آگاهی مردم در زمینه واکسیناسیون، پروتکل های بهداشتی، پیشگیری و رعایت اصول قرنطینه و جداسازی به میزان حداقل 80 درصد تا پایان فروردین 1401 از اهداف اختصاصی این طرح است.

وی افزود: تکمیل دوز سوم واکسیناسیون کرونا به میزان 100 درصد برای کادر درمان و میزان 95 درصد برای گروه های هدف تا پایان فروردین 1401 از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم واکسن کرونا در آران و بیدگل به بیش از 5 هزار نفر

تزریق دز سوم واکسن کرونا در آران و بیدگل به بیش از 5 هزار نفر