مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:502022-01-04بين الملل

چین خواستار کاهش زرادخانه های هسته ای روسیه و آمریکا


چین در حالی این اظهارات را بیان می کند که رهبران پنج کشور هسته ای دیروز (13 دی ماه) با صدور بیانیه مشترکی بر جلوگیری از جنگ هسته ای و دوری از رقابت تسلیحاتی تاکید کردند.

- چین در حالی این اظهارات را بیان می کند که رهبران پنج کشور هسته ای دیروز (13 دی ماه) با صدور بیانیه مشترکی بر جلوگیری از جنگ هسته ای و دوری از رقابت تسلیحاتی تاکید کردند.

فو کونگ سخنگوی وزارت خارجه چین روز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد، روسیه و آمریکا باید زرادخانه هسته ای خود را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری فرانس 24، کونگ مدیر بخش کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین در یک نشست خبری افزود: آمریکا و روسیه با هم بیش از 90 درصد از سلاح های هسته ای موجود بر روی کره زمین را به خود اختصاص می دهند و آنها باید به کاهش زرادخانه های هسته ای خود به شیوه ای غیرقابل برگشت و الزام آور قانونی ادامه دهند.

این مقام ارشد چین در حالی این اظهارات را بیان می کند که رهبران پنج کشور هسته ای دیروز (13 دی ماه) با صدور بیانیه مشترکی بر جلوگیری از جنگ هسته ای و دوری از رقابت تسلیحاتی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت رسمی کرملین، چین، فرانسه، روسیه، انگلیس و آمریکا به اضافه ایرلند شمالی در این بیانیه جلوگیری از جنگ بین کشورهای مسلح به سلاح هسته ای و کاهش خطرات راهبردی را مهمترین مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خواستار کاهش زرادخانه های هسته ای روسیه و آمریکا

چین خواستار کاهش زرادخانه های هسته ای روسیه و آمریکا