مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:402022-01-04حوادث

زیارت مزار شهید سلیمانی تنها مهریه دختر 18 ساله آزادشهری


زیارت مزار شهید سلیمانی تنها مهریه دختر جوان 18 ساله آزادشهری برای تشکیل زندگی مشترک است که بسیاری از جوانان امروزی را به تعجب وا داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روزگاری در ایران اسلامی ما جوانان قبل از 22 سالگی با مراسمی ساده و حمایت خانواده ها ازدواج می کردند، اکنون با اینکه بیشتر جوانان از سن 30 سالگی عبور کردند اما در پاسخ به اینکه چرا ازدواج نمی کنید می گویند آمادگی ازدواج ندارند.

متاسفانه در دنیای امروز ما آداب و رسومات به سمت تجملات و سخت گیری های بی مورد پیش رفته است، در دوره فعلی تشکیل زندگی برای پسران و خرید جهیزیه آنچنانی برای دختران به یک معضل تبدیل شده که اگر خود زوج ها نیز موافق این موضوع نباشند جامعه ای که در آن زندگی می کنند آنها را زیر ذره بین تجملات و اشراف گری می برد.

بسیاری از زوج ها با هزینه زیاد در برگزاری مراسمات عقد و ازدواج موافق هستند و معتقدند که برگزاری مراسمات مجلل برای ساخت خاطره ماندگار مشکلی ندارد.

جهیزیه سنگین در قبال مهریه بالا، مانع بزرگی در به تاخیر انداختن ازدواج دختران و پسران شده است.

بعضی از خانواده ها تصور می کنند با تعیین مهریه های عجیب و تهیه جهیزیه نامتعارف باعث تداوم زندگی فرزندان خود می شوند در صورتی که این تصور نبوده و این امر سبب گسترش الگوهای غلط اجتماعی شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت مزار شهید سلیمانی تنها مهریه دختر 18 ساله آزادشهری

زیارت مزار شهید سلیمانی تنها مهریه دختر 18 ساله آزادشهری