مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:202022-01-04اجتماعي

رهاسازی80 خودروی گرفتار در برف/کوه درجاده یاسوج-اصفهان ریزش کرد


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 دستگاه خودرو که در محور یاسوج به سرفاریاب در کهگیلویه و بویراحمد، برف گیر شده بودند، - ، الله کرم جانی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 70 کیلومتر از محور 110 کیلومتری سپیدار- سادات امامزاده علی (ع) -جوخانه - سر فاریاب برف گیر است و به علت بارش برف سنگین در منطقه سادات امامزاده علی (ع) سرفاریاب و تردد خودروها در این محور تعدادی از این خودروها که از زنجیر چرخ استفاده نکرده بودند در برف گرفتار شدند.

وی بیان داشت: با تلاش راهداران و اعزام دو دستگاه خودروی برف روب و نمک پاش در این محور، جاده بازگشایی و خودروهای برف گیر شده نیز رها سازی شدند.

جانی پور با بیان اینکه به رانندگان و مسافران توصیه می شود در روزهای بارش برف و باران از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، گفت: رانندگان ماشین خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و به هشدارهای پلیس راه و راهداران توجه کنند.

وی افزود: برخی رانندگان باوجود اعلام مسدود بودن محور یاسوج، به سر فاریاب با بی توجهی به تذکرات و هشدارها از این محور عبور و به علت بارش سنگین برف در این محور گرفتار شدند.

جانی پور با بیان اینکه امروز نیز به دلیل بارش باران و ریزش کوه، تردد در محور یاسوج به اصفهان به کندی انجام و ترافیک ایجاد شد، گفت: در سه راهی منطقه تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی80 خودروی گرفتار در برف/کوه درجاده یاسوج-اصفهان ریزش کرد

رهاسازی80 خودروی گرفتار در برف/کوه درجاده یاسوج-اصفهان ریزش کرد