مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:202022-01-04سياسي

حفاظت از حقوق عامه باید در اولویت قرار گیرد


استاندار کردستان تاکید کرد که حفاظت از حقوق عامه باید در صدر توجه مدیران ادارات و سازمان های دولتی این استان قرار داشته باشد.

- اسماعیل زارعی کوشا امروز (14دی) در جلسه استانی صیانت از اموال بیت المال با بیان اینکه اعتقاد دارم باید از حقوق عامه با رعایت عدالت و انصاف حفاظت شود، اظهار کرد: شورای حفاظت از حقوق بیت المال باید به نحوی عمل کند که موجب دلگرمی سرمایه گذاران قانونمند در اجرای طرح ها و پروژه های گوناگون باشد.

وی گفت: حفاظت از اموال بیت المال و حقوق عامه بسیار حائز اهمیت است، اما اقدامات باید به نحوی باشد که سرمایه گذاری ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

زارعی کوشا ضمن تاکید بر لزوم شفاف سازی در استان کردستان به عنوان یک اصل مهم، افزود: با هر نوع تصمیمی که به روشن شدن زوایای مختلف هر مسئله و رفع هر نوع شبهه ای منجر شود کاملا موافق و از آن حمایت می کنم.

وی اضافه کرد: معمولا برخی تصمیمات بر اساس ذهنیت ها اتخاذ می شود در حالیکه تصمیم گیری های مهم برای استان باید بر مبنای واقعیت ها باشد.

استاندار کردستان با تقدیر از نقش دستگاه قضا در همراهی و همکاری با دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: دستگاه قضایی در استان کردستان همراه و پشتوانه قوی ادارات و سازمان های دولتی در پیشبرد توسعه استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از حقوق عامه باید در اولویت قرار گیرد

حفاظت از حقوق عامه باید در اولویت قرار گیرد